naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

четвртак, 4. мај 2017.

~ Mak desert u čaši~

Nešto kao panna cotta. Pravila sam je pre par godina privukla me slika ali dok sam je pravila nisam shvatila da nešto sa receptom nije u redu. Pošto mi se slike dopale sa jorgovanima (moje omiljeno cveće) odlučim da napravim ponovo ali da izmenim jer od previše želatina prošli put bila je nejestiva nožem se moglo seći.


Potrebno je:
250 ml slatke pavlake
500 ml mleka
70 gr šećera
1 vanilin šećer
70 gr mlevenog maka
rendana korica od 1 limuna
15 gr mlevenog želatina

Priprema se:
Pomešamo mleko,vanilin šećer, šećer i slatku pavlaku (ne biljnu) i stavimo na vatru da se greje. Želatin potopimo u malo hladne vode. Mleveni mak pomešamo sa rendanom limunovom korom. Kad nam mešavina mleka uvri dodamo mak i želatin koji je nabubrio i dobro promešamo. Sipamo u čaše i sačekamo da se stegne.
Kad skuvamo sve nam je izmešano ali kako se hladi tako mak slegne na dno i lepo dekorativno izgleda.



Нема коментара:

Постави коментар