naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 23. фебруар 2015.

~ Torta sa turskim keksom ~

Tražila sam turski keks da napravim ovu tortu kad god bi čula gde se prodaje dok ja dođem taman se prodala. Napokon nabavila a ukrašavanje sam davnih dana videla negde na netu i želela da isprobam i ja.


Potrebno je:
600 gr (2 pakovanje) turskog keksa
400 gr belog šlag krema
400 ml kisele vode
200 gr prah šećera
250 gr putera ili margarina
1 l mleka
3 kesice pudinga od karamele
9 kašika šećera

300 gr šlaga
kisela voda

Priprema:
Skuvamo puding u mleko sa šećerom i ohladimo. Umutimo puter ili margarin sa prah šećerom i sjedinimo sa hladnim pudingom. Šlag umutimo sa kiselom vodom. Ređala sam 4x5 keksa i tako 5 redova pa nisam potrošila celo pakovanje malo više od jednog. Stavimo na tacnu red keksa pa fil na to šlag i tako još četiri puta. (u original receptu ide 4x5 keksa i to u 6 sloja).Keks nekvasimo nema potrebe umakati u mleko popusti od fila. Ostavimo da prenoći i sutradan ukrasimo šlagom.
Recept je odavde.



2 коментара: