naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

четвртак, 16. октобар 2014.

~ Robot plazma torta ~

Druga torta po želji bila je robot torta. Morala sam naći neki recept da ga deca volu a i da je dovoljno čvrsta da iskrojim od njega robota. Tako sam se odlučila za ovu tortu meni je za mrvicu bila slađa nego što volim ali je inače jako ukusna. Sličnu tortu sam već i sama pravila.


Potrebno je:
Kore:
5 belanaca
5 kašika šećera
5 kašika mlevene plazme meni za 3 kore trebalo malo manje od 150 gr
od svega x3 jer nam trebaju tri kore
Fil:
15 žumanaca
150 gr + 4 kašike šećera
1/2 l mleka
2 pudinga od vanile
375 gr putera ili margarina
ostatak od 300 gr plazme
100 gr bele čokolade
još treba:
4 šlag krema od vanile
i šlag za ukrašavanje

Priprema se:
Umutimo belanca dodamo šećer i mlevenu plazmu pa sipamo u tepsiju (41x27 cm) obloženu papirom za pečenje i na 180 stepeni ispečemo. Na isti način spremimo još 2 kore.
Za fil na pari skuvamo žumanca sa 250 gr šećera i posebno skuvamo puding sa 4 kašike šećera ( sledeći put bi ja ovih 4 kašike izostavila meni je bila malo slađa ) Ostavimo oba fila da se skroz ohlade. Umutimo puter ili margarin i sjedinimo sa filom od pudinga i od žumanaca (oba fila sjednimo),dodamo ostatak od mlevene plazme i rendanu belu čokoladu.
Po uputstvu umutimo šlag krem.
Filujemo kora-fil-šlag krem-kora-fil-šlag krem-kora-fil-šlag krem i ukrasimo šlagom.
Ja sam napravila i ostavila preko noći u frižideru. Sledeći dan sam iskrojila robota i ukrasila.
Recept je odavde.


3 коментара: