naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 22. октобар 2014.

~ Marmelada od smokava ~

Jednom je mama pravila pekmez od smokava ali nam nije bio ukusan pa sam ja odustala od smokve. Tetka ima malo drvo u dvorištu i lepo ima roda na njoj. Kad sam videla ovaj recept odlučila sam da je probam nisam se razočarala oduševio me je.


Potrebno je:
800 gr očišćenih smokava
400 gr šećera
4 kašike limunovog soka
2 vanilin šećera
1 kašičica cimeta
3 kašike ruma

Priprema se:
Očišćene smokve (isečemo ga iz kore) pomešamo sa šećerom i limunovim sokom i ostavimo u frižideru preko noći. Sledeći dan stavimo u šerpu delimično usitnimo štapnim mikserom i stavimo da se kuva na laganoj vatri. Kad je gotov pekmez (varjačom povučemo liniju na dnu šerpe i vidi se dno) dodamo cimet,rum i vanilin šećer i kuvamo još par minuta dok se ponovo nezgusne i neispari tečnost i alkohol. Sipamo u teglice. Rernu uključimo stavimo tegle unutra i kad počne da vri-peni se isključimo i ostavimo u rerni da se ohladi. Pomešamo šećer (koliko teglica toliko kašičice šećera) i malo konzervansa pospemo odgore po zapečenom i ohlađenom pekmezu i zatvorimo teglu. Pre upotrebe taj gornji sloj bacimo.
Recept je odavde.


Нема коментара:

Постави коментар