naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 13. октобар 2014.

~ Čokoladna torta bez pečenja ~

Prošli vikend smo mlađem sinčiću slavili 5. rođendan. Želja mu je bila da ima 2 torte jednu sa bagerima drugu robot tortu za ukus nije imao zahteve. Ovu tortu sam pravila pošto je želeo da ima 2 pa ajde nek ima iako nismo imali potrebu za njom. Mislila sam da je neka manja tortica a kad sam je napravila...baš je izdašna. Svećice su u obliku bagera pa mi je to olakšao posao.


Potrebno je:
1 l mleka
16 kašika šećera
16 kašika vode
40 gr želatina
1 l slatke pavlake
300 gr mlevene (plazme) keksa
100 gr bele čokolade
200 gr čokolade za kuvanje
šlag za ukrašavanje

Priprema se:
U želatin dodamo hladnu vodu i ostavimo da nabubri. Mleko prokuvamo sa šećerom skinemo sa vatre i dodamo želatin. Mešamo da se otopi i ostavimo da se ohladi na sobnoj temperaturi. Kad se ohladio stavimo u frižider na 8 sati (ja sam napravila uveče a ujutru pravila tortu dalje). Slatku pavlaku umutimo. Mikserom razmutimo stegnuti želatin i u nju dodajemo kašiku po kašiku umućene slatke pavlake. Ovu dobijenu smesu podelimo na 3 dela. U jedan deo dodamo otopljenu belu čokoladu u drugi mleveni keks a u treći otopljenu čokoladu za kuvanje. Kalup za tortu (moj je prečnika 26 cm i morala sam produžavati stranice sa kartonom koji sam obložila folijom jer nije mogla da stane u nju) obložimo samolepljivom folijom i stavimo prvo fil od čokolade za kuvanje pa onda od bele čokolade i na kraju sa keksom. Stavimo u frižider na par sati da se stegne. Prevrnemo na tacnu skinemo foliju i ukrasimo šlagom.
Recept je iz časopisa dobra hrana.


Нема коментара:

Постави коментар