naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

четвртак, 18. септембар 2014.

~ Straćatela torta ~

Za prošli rođendan mlađi sinčić je tražio raketa tortu a ukus da ja odlučim. Nešto sa čokoladom sam mislila to svi vole i tako sam ispekla ovu tortu.


Potrebno je:
Kora:
3 jaja
125 gr brašna
1 kašika kakaa
1 prašak za pecivo
125 gr šećera
50 ml ulja
50 ml vode
ovo je za 1 koru a treba nam 3 ovakve kore
Preliv:
2 deci mleka
2 kašike nesquika
Fil:
1 l mleka
130 gr gustina
300 gr šećera
3 vanilin šećera
300 gr mlečne čokolade
500 ml slatke pavlake
250 gr putera ili margarina

Priprema se:
Umutimo belanca sa pola šećera u čvrst sneg. Žumanca umutimo sa ostatkom šećera i dodamo neizmenično prosejanu mešavinu brašna, kakaa, praška za pecivo i mešavinu ulja i vode. Kad smo dobro umutili dodamo polako umućena belanca. Sipamo u tepsiju (41x27 cm) obloženu papirom za pečenje i na 180 stepeni ispečemo.
U mleku skuvamo gustin i šećer ( kao puding pripremamo ). Ohladimo. Kad se skroz ohladi dodamo umućen puter ili margarin. Umutimo ih i zajedno da se dobro sjedine.Dodamo narendanu čokoladu ( ali da čokolada nije iz frižidera jer se sitnije renda tako i nevidi se lepo u filu ja sam nažalost tako prošla ). Umutimo slatku pavlaku i polako umešamo u fil. Kore prelijemo mlekom (za sve tri kore je 2 deci mleka ). Filujemo tortu i ukrasimo šlagom.


1 коментар: