naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 22. септембар 2014.

~ Bubamara torta ~

Ovu tortu sam pravila mojoj kumici za 1.rođendan.
Namučila me je pošteno. Umesila sam fondan savršen ispao i posle 2 minuta mrvio se nisam znala šta ću sa njom, na kraju je završila u smeću. A naravno nisam imala dovoljno crvene boje pa je na kraju bila rozikasto crvena bubamara.Trebala mi je neka torta dovoljno čvrsta da putuje 100 kilometara po toplom vremenu a i da se ne rasklizne jer je bila dosta visoka. Iskombinovala sam ovaj fil i ove kore.


Potrebno je:
4 jaja
155 gr šećera
1 vanilin šećer
115 gr brašna
35 gr gustina
2 kašičice praška za pecivo
50 gr mekanog putera ili margarina
pekla sam 2 ovakve kore u tepsiji 45x30 cm i sekla veće i manje i manje krugove
1.Fil:
500 gr višanja
2 pudinga od vanile
200 gr bele čokolade
2 deci voćnog jogurta od višanja
50 gr putera ili margarina
2.Fil:
600 ml mleka
2 pudinga od vanile
100 gr bele čokolade
3 kašike belog eurokrema
50 gr putera ili margarina

Priprema se:
Razdvojimo jaja i belanca umutimo u čvrst sneg. Žumanca penasto umutimo sa šećerom, vanilin šećerom dodamo brašno, gustin i prašak za pecivo na kraju i puter ili margarin i umućena belanca. Tepsiju obložimo papirom za pečenje i ispečemo koru na 180 stepeni. Napravimo još jednu ovakvu koru.
1.Fil: Višnje u blenderu izmiksamo i sipamo u šerpu i kad uvri dodamo voćni jogurt pomešan sa praškom za puding. Kad se skuvalo skinemo sa vatre i dodamo izlomljenu belu čokoladu i mešamo dok se ne istopi. Ostavimo da se ohladi. Umutimo puter ili margarin i sjedinimo sa hladnim filom.
2.Fil: Skuvamo u mleku puding u vrelo dodamo belu čokoladu i eurokrem.
Od kora isečemo veće manje manje... krugove i filujemo prvo voćnim pa belim filom i tako dok imamo sastojke. Glavu bubamare sam napravila od ostatka testa i ostatka fila. Srednju vanglicu obložila sam samolepljivom folijom i tu sam filovala tortu kad se steglo samo sam je izvrnula.Za glavu isto manju činiju obložila i stavila mešavinu kore i fila u nju pa kad se steglo izvrnula sam je i stavila pored tela.
Količina fila se može i smanjiti meni je bilo malo puno pa sam ispekla još jednu koru i to sam nafilovala pa imali kolač i kući.
Ukrasimo tortu šlagom.


Нема коментара:

Постави коментар