naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

четвртак, 26. јун 2014.

~ Pohovana keleraba ~

Keleraba me mnogo podseća na detinjstvo.Naša ulica na sreću nije bila asfaltirana nas dece bilo je baš dosta.U letnjem raspustu svako veče obavezno igrali žmurke.Ja sam imala malu crvenu pletenu korpicu iza kapije i kad ogladnimo trk u dvorište uberem po koju kelerabu malo paradajza po koju voćku ajmo napolje očistimo pojedemo i nastavljamo sa igrom.Ja nisam baš neki ljubitelj voća a i u povrću biram moja omiljena je bila keleraba.Sad sam je probala i kao pohovanu i meni se dopada.


Potrebo je:
1 velika ili 2 manje kelerabe
1 jaje
prezla
susam
brašno
so
ulje

Priprema se:
Kelerabu oljuštimo operemo i isečemo na parčad debljine skoro pa 1 cm.Stavimo u posoljenu kipuću vodu i skuvamo da je skoro pa skroz kuvana (kao karfiol).Izvadimo iz vode posolimo i ostavimo da se prohladi.
Ispohujemo u brašno jaje i prezlu pomešanu sa susamom.Pa na vrelom ulju ispečemo.



Нема коментара:

Постави коментар