naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

четвртак, 19. јун 2014.

~ Finske pulle ~

ili samo po obliku glavni začin sam izostavila neznam dali bi se klincima dopalo nevole mnogo začinjene stvari.Zanimljivo medenjake obožavaju ali kad pravim kolač medeno srce to već neće stariji nevoli ukus medenjaka u njoj...
Jako su ukusna peciva ali sam se ja zeznula jer treba staviti u hladnu rernu a ja je već ugrejala i nije mi se lepo otopio šećer.Ali zbog maslaca ima jako lep ukus.


Potrebno je:
500 gr brašna
100 gr šećera
2 vanilin šećera
100 gr putera
2 deci mleka
30 gr kvasca
1 jaje
1 puna supena kašika kardamoma (ja nisam stavila)
prstohvat soli
Punjenje:
100 gr putera
Posipanje:
50 gr šećera
Premazivanje:
1 jaje

Priprema se:
U mlakom mleku otopimo šećer i dodamo kvasac.Puter otopimo i ohladimo.Brašno presejemo u činiju dodamo prstohvat soli,šećer,vanilin šećer,kardamom i jaje.Na kraju dodamo otopljen puter i nabubreli kvasac.Dobro umesimo i 30 minuta ostavimo da se odmori.
Kad se testo odmorilo podelimo na 2 dela pa formiramo valjak i podelimo ih na jednake delove od kojih napravimo loptice.

Poređamo ih u tepsiju obloženu papirom za pečenje i u svakoj sredini napravimo prstom udubljenje,Premažemo umućenim jajetom.Izvadomo iz frižidera puter i isečemo na jednake delove koliko loptica imamo.U svako udubljenje stavimo parče putera i 1 veliku kašiku šećera.Dok se peče puter se polako topimo i sa šećerom curi preko cele pule neće ostati u debelom sloju gore (samo ako se zeznete ko ja i zagrejete rernu). Neostavljamo da se diže testo nego odmah stavimo u hladnu rernu koji uključimo na 180 stepeni gde će se peći oko 15 minuta.Kad su se ispekli ostavimo u tepsiji da se ohlade.
Recept je odavde.


1 коментар: