naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 12. фебруар 2014.

~ Kokos pita ~

Kod mene kokos i mak mogu u ogromnim količinama.


Potrebno je:
Testo:1 žumance,3 kašike šećera,50 gr putera ili margarina,1 deci mleka,260 gr brašna,1 prašak za pecivo.(+1 kašika kakaa)
Fil:
500 ml mleka,3 kašike brašna,1 vanilin šećer,200 gr margarina,200 gr prah šećera,150+50 gr kokosa.
Priprema se:
Zamesimo testo od navedenih sastojaka,da dobijemo fino glatko testo,po potrebi dodati još malo brašna za doradu, podeliti ga na 3 dela.
Svaki deo razvučemo na na masnom papiru na poleđini tepsije ispečemo.Pečemo oko 10-13 minuta na 180 stepeni (tepsija je 20x35 cm ja sam pekla u manjoj tepsiji od ovih dimenzija i zato imam 4 kore).Ja sam 1 supenu kašiku brašna zamenila sa 1 kašikom kakaa.
Za fil brašno pomešamo sa vanil šećerom i malo mleka.Ostalo mleko stavimo da prokuva i skuvamo u tome brašno.Ostavimo da se ohladi.Umutimo puter ili margarin sa prah šećerom i sjedinimo sa hladnim kremom. Dodamo kokos i dobro izmešamo i filujemo kore.I gornju koru namažemo filom i pospemo sa 50 gr kokosa.
Ostavimo da prenoći sledeći dan sečemo.
Recept je odavde.


Нема коментара:

Постави коментар