naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

субота, 25. јануар 2014.

Čarobne zvezdice

Od ovog kolača sam ja više očekivala nekako mene lično nije pridobilo.Malo sam se namučila oko izrade jer meni nije bilo dovoljno brašna kao što je pisalo po receptu i posle hlađenja je bila dosta lepljiva dodala sam još malo brašna tek toliko da mogu da radim sa njim.Nisu ni jaja ista pa možda je i do toga.I meni iako obožavam cimet tu mi nije odgovarao,ali ok.


Potrebno je:
Testo:
300 gr glatkog brašna,na vrh noža prašak za pecivo,100 gr mlevenih badema,2 jaja,250 gr šećera u prahu, prstohvat soli,1 kašika ruma,150 gr putera ili margarina sobne temperature,1 vanilin šećer.
Fil:
100 gr neslanog kikirikija,2 kašika,meda,1 kašika kakaa,1kašičica cimeta.
Priprema se:
Od navedenih sastojaka umesimo prhko  testo rukama ili mikserom sa nastavcima za mešenje.Gotovo testo umotamo u samolepljivu foliju i stavimo u frižider na 30 minuta.Rernu zagrejati na 180 stepeni i ohlađeno testo rastanjiti na 2-3 mm debljine (e tu se meni još jako lepio i morala sam dodati malo brašna da bi mogla raditi sa njim).Stavljamo zvezdice na papir za pečenje i ispečemo ih oko 8 minuta.
Za fil samleti neslani kikiriki otopiti med na pari i dodati u kikikiriki i na kraju umešeti i kakao.Hladne zvezdice spajati sa filom (i to raditi brzo jer se fil dosta brzo stegne a i inače je jako gust).Fil stavljati na sredinu i pritisnuti drugim keksom nežno da nepukne jer nije maziva.Najbolje su kad odstoje par dana.
Recept je odavde.


2 коментара: