naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 2. децембар 2013.

~ Spiralna pita sa makom i šljivom ~

Kad sam videla ovu pitu prvo me osvojila na oko jer je lepa a kad sam napravila oduševila sam se koliko je i ukusna.

Potrebno je:
Testo:375 g brašna,20 g kvasca,1 jaje,1 žumance,100 g putera, prstohvat soli,60 g šećera,1,5 dl mleka,
Fil:50 g marcipana,100 g šećera,80 g mlevenog maka,1,2 dl mleka,
+ jos:700-800 g šljiva,4 kašike pekmeza od kajsije,malo putera za tepsiju,1 kašika mleka da se premaže testo.
Priprema
Testo:Otopimo puter i ohladimo na sobnu temperaturu.Ugrejemo mleko otopimo u njoj 1 kašičicu šećera i dodamo kvasac da nabubri.U činiji za mešenje pomešamo brašno,so,šećer,puter,jaje,žumance i nadošao kvasac.Dobro umesimo i ostavimo da se testo duplira.
Za fil po receptu izrendamo marcipan i pomešamo sa šećerom.
Prokuvamo mleko i sipamo preko maka.
Promešamo mak sa marcipanom i šećerom i dobro ohladimo.
Ja nisam tako pravila jer nisam stavljala marcipan.Nego sam vrelo mleko sipala preko maka i šećera pa mi je bio dosta tečan onda sam stavljala u zamrzivač  često mešala pa tako ohladila ali i dalje mi je bio tečniji ali sam mogla snjom raditi.
Dignuto testo razvijemo 30x40 cm veličine i po dužini ga isečemo na 3 trake.Fil podelimo na te tri trake i ivice namažemo sa malo mleka.Pažljivo umotamo i u podmazanu okruglu tepsiju (28-30 cm) stavljamo trake jednu u produžetku druge kao puž.Oprane šljive rasečemo i polovine ređamo između testa u pužu jednu do druge da se malo preklapaju.Namažemo testo mlekom i ostavimo da se odmara dok nam se renra ugreje na 180 stepeni.Ispečemo u vreloj rerni da bude rumena.Vruću još premažemo pekmezom.Ja nisam mazala pekmezom zaboravila sam.
Recept je odavde.




Нема коментара:

Постави коментар