naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 2. децембар 2013.

Skliznute palačinke

Ovo je stare klasične mađarske palačinke.Moja mama i baka je nisu spremali.Ja kad sam napravila nama se jako dopalo.Dolazili nam kumovi i ovo sam napravila kao desert od tada kad god dolaze ja moram ove palačinke da im spremam.

Potrebno je:
4 kom jaja,50 gr putera,100 gr brašna,2,5 deci mleka,100 gr šećera,pekmez od kajsije,150-200 gr mlevenih oraha,1 kesica vanilin šećera,šećer,ulje
Priprema se:
Jaja razdvojimo i belanca umutimo u čvrst sneg.Žumanca mikserom umutimo sa otopljenim ohlađenim puterom, prstohvat soli, brašnom i polako mu dodajemo mleko.Umućen sneg od belanca polako dodamo u smesu da dobijemo gusto testo za palačinke.
Palačinke pečemo kao i obično ali samo jednu stranu.Skliznemo ga na tanjir(pečena strana ide uvek dole a druga penasta gore sem zadnje koja je obrnuto) namažemo pekmezom pospemo sa mlevenim orasima koje smo pomešali sa šećerom.Preko stavimo palačinku isto tako pečena strana na palačinku pekmez orasi i tako dok ima odgore zadnja palačinka pečena strana bude okrenuta gore a penasta na palačinke namažemo sa pekmezom pospemo orasima i služimo. 

Нема коментара:

Постави коментар