naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

четвртак, 28. новембар 2013.

Slane kocke sa pavlakom za kuvanje

Ove kocke već dugo sam gledala da napravim ali sam izbegavala zbog mađarskog naziva kao teške slane kockice uz čaj.Mislila sam da je teška za stomak ili da su suviše masne.Ali nije jako su ukusne.

Potrebno je:
250 gr margarina,480 gr brašna,20 gr soli,2 žumanaca,130 ml pavlake za kuvanje.
1 belance i razno semenje:susam,laneno seme,kim,mak,seckani orasi,kikiriki....
Priprema se:
U brašno dodamo so i pomešamo,useckamo hladan margarin sjedinimo trljajući među dlanovima dodamo žumanca i pavlku za kuvanje i brzim pokretima sjedinimo.Netreba da bude dobro umešena samo da se sjedini.Razvučemo prst debljine i stavimona tacnu pa u zamrzivač na pola sata da se stegne.(meni je ostalo više od sat vremena jer sam ga zaboravila).Kad izvadimo iz zamrzivača ostavimo da odstoji samo toliko (5-10 minuta) da sa oštrim nožem možemo seć.Na kockice isečemo i namažemo sa belancetom pa pospemo semenkama.Stavimo ih u tepsiju obloženu papirom za pečenje i u rernu zagrejanu na 180 stepeni još smrznute stavimo i ispečemo.Pre posluženja ostavimo sat vremena da odstoje.

Нема коментара:

Постави коментар