naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

четвртак, 28. новембар 2013.

Burek za 90 minuta

Kad sam videla pod ovim imenom na internetu zaintrigiralo me je da za 90 minuta imam na stolu svež vruć mirišljavi domaći burek.Oduvek me je plašilo razvlačenje kora jer ipak to treba znati umeti i malo treba i rutine. Ali ovo je tako lako raditi da mogu čak i početnice probati jer je odličan.

Potrebno je:
Testo:500 gr brašna,1/2 kašičice soli,oko3 deci mlake vode.
Fil:500 gr mladog sira,so.
Priprema se:
Od navedenih sastojaka zamesimo testo (meni na 500 gr brašna trebalo 3 deci vode) i podelimo ga na pet loptica.Svaku lopticu razvući oklagijom na veličinu tanjira.U jednu šerpu pomešati ulje i mast u odnosu 1:1.Pa razvučeno testo poslagati u to.Masnoće treba da bude toliko da ih prekrije.Ostavimo ih da odstoje 30 minuta u njemu.
Posle pola sata vadimo prvo testo (tegliće se) i stavljamo na radnu površinu i razvučemo ih rukama.Krajeve istanjimo tako što povlačimo vrhovima prstiju testo u vazduh.Na prvu koru pospemo malo sira (posoliti po ukusu) i krajeve preklopimo na sir.Sklonimo smotuljak sa strane i vadimo drugo testo isto ga razvučemo kao prvo.Stavimo opet malo sira i na to stavimo i smotuljak od sira i testa pa ponovo umotamo.Stavimo sa strane.Ovakav postupak se ponavlja sa svih 5 kora što znači da imamo koru u kori.
Tako pripremljen burek prebacimo u tepsiju i ispečemo na 180 stepeni da bude rumena i hrskava. I ustanovila sam da mi je lepša kad se potapa samo u ulje jer mi je malo sočnija i za nijansu masnija nego kad se potapa u mešavinu.
Recept je odavde je.


Нема коментара:

Постави коментар